Subject: KeKo varade üle võtmine, IKÕ avaldus
From: "Mariel Teinlum" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 26 Sep 2024 13:50:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan avalduse isikliku kasutusõiguse seadmiseks.

Heade soovidega

Mariel Teinlum
AS Tallinna Vesi
Geoinfo spetsialist
+372 6262 311
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Ädala 10, Tallinn 10614
 <http://www.tallinnavesi.ee/> www.tallinnavesi.ee

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62
300 | tvesi (ät) tvesi.ee